Гарантія

Шановні колеги!

ЯКЩО АВТОМОБІЛЬ НА ГАЗУ, ГАРАНТІЯ НЕ ДІЄ.

Так само гарантія ВЗАГАЛІ не поширюється на наступні бренди: ERA, KRAUF, MAGNETI-MARELLI, MESSMER і PROFIT


ЯКЩО НА СТО:

- НЕ ЗАМІНИЛИ ФІЛЬТРИ (занурювальним або ВИНОСНОЇ)

- не помили БАК (ОБОВ'ЯЗКОВО ПРИ ЗАМІНУ НАСОСА)

- НЕ ПОМІНЯЛИ сіточку (ФІЛЬТР ГРУБОЇ ОЧИСТКИ)

ГАРАНТІЯ НЕ ДІЄ !!!

Важливо при виконанні робіт (дивись вище) взяти на СТО документи підтверджують цю роботу (замовлення наряд + дані про оплату)

У разі, якщо у Вас вийшла з ладу будь-яка запчастина в період гарантійного терміну, куплена в Інтернет Магазині Бензонасос, Вам необхідно повідомити про це Вашого менеджера, заповнити наступні нижче документи і відправити запчастина на рекламацію до нас будь-яким перевізником, сплативши доставку. Пам'ятайте ПІДВИЩЕНИЙ ШУМ не є гарантійним випадком !!! Якщо насос не дає потрібного тиску або продуктивності (що впливає на те як заводиться автомобіль або витрата палива) - тоді надсилайте!

Документи, необхідні для прийняття до розгляду рекламацій

1. Заява на рекламацію (з даними автомобіля, з детальним описом дефекту, пробігом автомобіля з даної запчастиною) - бланк додається

2.Копія товарного чека або накладної

3.Заказ-наряд на установку даної запчастини (обов'язково номер кузова а / м, рік випуску автомобіля, об'єм двигуна, пробіг при установці запчастини)

4.Акт рекламації - бланк додається

5.Гарантійний талон (на товари, забезпечуються гарантійними талонами при продажу)

6.Заявленіе на проведення експертизи - бланк додається

Документи для гарантійних випадків:

Акт

Документы

Заявление

Заявление 2

Заказ наряд

важливо:

Гарантія не діє на наступні бренди: ERA KRAUF MAGNETI-MARELLI MESSMER PROFIT

повернення:

Повернення товару здійснюється протягом 14-ти днів від дати продажу, якщо інший термін не обумовлений в угоді з клієнтом. Повернення приймається, якщо клієнт зареєстрував заяву про повернення протягом 14 днів, з моменту продажу товару, в телефонному режимі через відділ продажів, торгового представника або через особистий кабінет на сайті, а також було здійснено відправлення повернення в зазначений термін.
Повернення товару необхідно попередньо узгодити з відділом продажів, торговим представником або через особистий кабінет на сайті оформивши відповідну заявку на повернення. Товар, повернутий без попереднього узгодження прийнятий не буде. Інформація про відправку повідомляється в телефонному режимі або заповнивши форму в особистому кабінеті., В іншому випадку ТОВ «АЛЬТ-СТАР» не несе відповідальності за отримання товару. Всі витрати з доставки поворотного товару на склад компанії оплачує відправник (клієнт).
Обов'язковою умовою повернення товару є збереження заводської упаковки, комплектації, наклейок, лейблів і товарного вигляду виробу. Запчастини зі слідами установки або експлуатації поверненню або обміну не підлягають.
Повернення товару здійснюється при наявності формуляра на повернення або поворотній накладної (якщо товару купувався за безготівковим розрахунком). Формуляр потрібно завантажити, роздрукувати і вкласти в посилку з поворотним товаром. Товар, який не матиме поворотного документа, буде повернуто клієнту без попередження.
Товар, привезений під замовлення не зі складу поверненню та обміну не підлягає.
Претензії, пов'язані з порушенням або пошкодженням упаковки, комплектацією, втратою товарного вигляду, приймаються в момент отримання товару клієнтом на перевізника, але не пізніше 1 доби після отримання.